Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

Op dit moment is er geen vergelijkingssite van tarieven die de verschillende aanbieders van farmaceutische zorg hanteren per prestatie. Wel bestaat er een onafhankelijke website die een indicatie geef

Veelgestelde vragen

Patiënten die opgenomen zijn in het ziekenhuis, kunnen via de roomservice telefoon en tv regelen. Het telefoonnummer van de roomservicemedewerker van de betreffende afdeling hangt op uw kamer.

Veelgestelde vragen

In het CWZ is WiFi beschikbaar. Zoek met draadloos internet Wifi en kies ‘CWZ-gast'. Op deze pagina staat onze CWZ-gast-disclaimer. Om gebruik te maken van het netwerk, wordt u gevraagd akkoord te gaa

Veelgestelde vragen

In CWZ kan een gastvrouw/heer u begeleiden naar de polikliniek, verpleegafdeling of onderzoeksafdeling. De vrijwilligers van Gastvrij zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur. Bij

Veelgestelde vragen

Een overzicht van de bezoektijden van de verpleegafdelingen staan hier .

Veelgestelde vragen

We kunnen u een overzicht sturen van de behandelingen/verrichtingen die u heeft gehad in CWZ. U kunt daarvoor contact opnemen met het contactcentrum zorgkosten CWZ, telefoonnummer (024) 365 54 10. U o

Veelgestelde vragen

Het tarief is een gemiddelde prijs die gebaseerd is op een gemiddeld profiel van de patiënt. Het kan zijn dat bepaalde onderdelen van een DBC niet gedaan zijn, omdat ze bij u niet nodig waren.

Veelgestelde vragen

Helaas kunnen we geen rondleidingen in CWZ verzorgen.

Veelgestelde vragen

Als u een klacht heeft, kunt u een aantal dingen doen. Hier leest u de verschillende mogelijkheden.

Veelgestelde vragen

CWZ is ook te vinden op Twitter @CWZNijmegen.

Veelgestelde vragen

CWZ heeft een eigen Facebookpagina .

Veelgestelde vragen

CWZ stuurt de factuur rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. Die verrekent dan eventueel het eigen risico met u. Bij onverzekerde zorg wordt de factuur verzonden naar de patiënt of naar de verzekeraar,

Veelgestelde vragen

Bij een restitutiepolis en zorg die buiten het basispakket valt, sturen we de factuur naar u. Afhankelijk van de zorgverzekering die u heeft, kunt u dit declareren bij uw zorgverzekeraar. U kunt hierv

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met debiteuren administratie, telefoonnummer 024 – 365 5432 debiteurenadministratie@cwz.nl

Veelgestelde vragen

We respecteren uw privacy; uw gegevens (zoals uw e-mailadres) worden uitsluitend gebruikt om u uit te nodigen voor een onderzoek. Uw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet vo

Veelgestelde vragen

Ja, Meer over uw privacy kunt u hier vinden in ons Privacy Statement .

Veelgestelde vragen

U kunt uw vraag veilig stellen aan de inschrijfbalie via een e-consult in patiëntportaal MijnCWZ. Ga naar MijnCWZ en log in met DigiD. Kies de pagina ‘e-consult’ in het menu. Kies 'start nieuw e-consu

Veelgestelde vragen

De website van de Rijksoverheid helpt u bij het vinden van een zorgpolis die past bij uw situatie.

Veelgestelde vragen

Onderzoeken kunnen over verschillende onderwerpen gaan. Bijvoorbeeld over uw polibezoek, opname, de communicatie, de zorg door artsen en verpleegkundigen, nazorg en digitale middelen zoals apps.

Veelgestelde vragen

De uitslag geven we door aan de arts die het onderzoek heeft aangevraagd. Dat kan uw huisarts zijn of een specialist van CWZ. De arts bespreekt de uitslag van het onderzoek met u.