Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

Informatie over patiëntenverenigingen en lotgenotencontact kunt u vinden via de startpagina voor patiëntenverenigingen via het betreffende specialisme.

Veelgestelde vragen

U kunt uw vraag veilig stellen aan de inschrijfbalie via een e-consult in patiëntportaal MijnCWZ. Ga naar MijnCWZ en log in met DigiD. Kies de pagina ‘e-consult’ in het menu. Kies 'start nieuw e-consu

Veelgestelde vragen

Dat kan op verschillende manieren: Verander ze zelf op patiëntportaal MijnCWZ , onder ‘Mijn Gegevens’. Stuur een e-consult in MijnCWZ naar ‘Registratie patiëntgegevens’. Stuur een e-mail naar inschrij

Veelgestelde vragen

Als u geen geldig legitimatiebewijs heeft of u wilt uw legitimatie niet laten zien, kan het ziekenhuis u weigeren te helpen. Ook uw zorgverzekeraar kan weigeren uw behandeling te betalen als u geen ge

Veelgestelde vragen

U meldt zich een half uur vóór uw afspraaktijd bij de centrale inschrijfbalie. Hier laat u zich registreren. Bij de wijkklinieken CWZ Waalsprong en CWZ Druten kunt u zich 15 minuten voor uw afspraak m

Veelgestelde vragen

Bent u in het ziekenhuis, dan kunt u de verlichte bordjes Nachtuitgang volgen (tussen 21.00 uur en 7.00 uur zijn deze verlicht). Deze bordjes leiden naar het Spoedplein, B54. Komt u van buiten, dan ku

Veelgestelde vragen

Als ziekenhuis willen we zorgen voor een rookvrije omgeving voor patiënten, bezoekers en medewerkers. Roken binnen CWZ en op het terrein van ons ziekenhuis is niet toegestaan. Alleen voor opgenomen pa

Veelgestelde vragen

Deze staan bij de ingang van CWZ. De borg is € 1,00.

Veelgestelde vragen

Momenteel zijn er geen pc’s beschikbaar.

Veelgestelde vragen

In de Binnenhof van het ziekenhuis bevindt zich het restaurant. Hier kunt u terecht voor een kopje koffie of thee, broodjes en een warme maaltijd. De openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 8.00

Veelgestelde vragen

Patiënten die opgenomen zijn in het ziekenhuis, kunnen via de roomservice telefoon en tv regelen. Het telefoonnummer van de roomservicemedewerker van de betreffende afdeling hangt op uw kamer.

Veelgestelde vragen

Deze kunt u bij uw thuiszorgwinkel lenen.

Veelgestelde vragen

Als u een afspraak wilt maken met een specialist voor onderzoek of behandeling, heeft u altijd een verwijzing nodig van uw huisarts of behandelend specialist. Anders worden de kosten voor de geleverde

Veelgestelde vragen

In het CWZ is WiFi beschikbaar. Zoek met draadloos internet Wifi en kies ‘CWZ-gast'. Op deze pagina staat onze CWZ-gast-disclaimer. Om gebruik te maken van het netwerk, wordt u gevraagd akkoord te gaa

Veelgestelde vragen

Voor u en uw kind is een bloedafname extra spannend. Bij de bloedafnamepoli in het ziekenhuis (B82) hebben wij hiervoor een speciale kinderkamer ingericht. Om uzelf en uw kind op de bloedafname voor t

Veelgestelde vragen

Het is niet exact aan te geven wat een behandeling gaat kosten, omdat we vooraf niet weten hoe een behandeltraject er uit gaat zien. We kunnen u ter controle wel een overzicht geven van de behandeling

Veelgestelde vragen

Gebruik hiervoor een speciaal urinepotje (met gele deksel) dat u op alle CWZ poli’s bloedafname (Waalsprong, B82, Druten en Jonkerbosch) of via uw huisarts kunt verkrijgen. U dient bij voorkeur het ve

Veelgestelde vragen

Op de operatiekamer werken verschillende mensen die allemaal hun eigen taken en verantwoordelijkheden hebben: Operateur De operateur voert de operatie uit. Dit kunnen allerlei medisch specialisten zij

Veelgestelde vragen

Voordat u wordt geopereerd, wordt het te opereren gebied gedesinfecteerd met een desinfecterende vloeistof. Deze heet chloorhexidine digluconaat 0.5% en is roze gekleurd. Er kan ook gele desinfectievl

Veelgestelde vragen

Je kunt niet aan de operatiekleding zien wie de chirurg is of wie de anesthesiemedewerker. Iedereen op de OK draagt dezelfde kleding; een blauw OK-pak en speciale schoenen of klompen, die alleen op de