Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

Als uw kind op de couveuse-afdeling is opgenomen kunt u als ouders 24 uur per dag bij uw kind zijn. Is uw kind op de kinderafdeling opgenomen, dan kan één ouder ’s nachts op de kamer van uw kind blijv

Veelgestelde vragen

De mogelijkheden voor de partner om te overnachten zijn erg beperkt. In overleg met de familiezorgverpleegkundige en de afdeling kan er gekeken worden wat er op dat moment mogelijk is. Verblijft u op

Veelgestelde vragen

Alle meldpunten zijn op de plattegrond te vinden. Route naar meldpunt 1B Route naar meldpunt 2B Route naar meldpunt 2C Route naar meldpunt 3B Route naar meldpunt 4B Route naar meldpunt oogkliniek

Veelgestelde vragen

Vrijwilligers geven in ons ziekenhuis extra aandacht aan de patiënt. Op verschillende afdelingen worden zij ingezet als waardevolle aanvulling op de patiëntenzorg. Vrijwilligers zijn actief als gasthe

Veelgestelde vragen

In het CWZ is WiFi beschikbaar. Zoek met draadloos internet Wifi en kies ‘CWZ-gast'. Op deze pagina staat onze CWZ-gast-disclaimer. Om gebruik te maken van het netwerk, wordt u gevraagd akkoord te gaa

Veelgestelde vragen

Voor een overzicht van de wachttijden per specialisme klikt u hier .

Veelgestelde vragen

U meldt zich een half uur vóór uw afspraaktijd bij de centrale inschrijfbalie. Hier laat u zich registreren. Bij de wijkklinieken CWZ Waalsprong en CWZ Druten kunt u zich 15 minuten voor uw afspraak m

Veelgestelde vragen

Een plattegrond van CWZ is hier te vinden.

Veelgestelde vragen

Kijk bij vergoedingen om te zien met welke zorgverzekeraars CWZ afspraken heeft gemaakt.

Veelgestelde vragen

Neem daarvoor contact op met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat bepaalde behandelingen niet vanuit de basisverzekering vergoed worden, maar wel uit uw eventuele aanvullende verzekering.

Veelgestelde vragen

De website van de Rijksoverheid helpt u bij het vinden van een zorgpolis die past bij uw situatie.

Veelgestelde vragen

Het adres van de verschillende CWZ-locaties kunt u hier vinden.

Veelgestelde vragen

Op de website www.cwz.nl staat de locatie vermeld bij het betreffende specialisme bij ‘Bereikbaarheid’. In de (digitale) afspraakbrief en in de actuele afspraakinformatie op MijnCWZ staat vermeld bij

Veelgestelde vragen

Nee, er is geen oplaadpunt meer voor OV-chipkaarten in CWZ. Het is ook niet mogelijk om een OV chipkaart in 't Winkeltje van CWZ te kopen.

Veelgestelde vragen

Onderzoeken kunnen over verschillende onderwerpen gaan. Bijvoorbeeld over uw polibezoek, opname, de communicatie, de zorg door artsen en verpleegkundigen, nazorg en digitale middelen zoals apps.

Veelgestelde vragen

Gebruik hiervoor een speciaal urinepotje (met gele deksel) dat u op alle CWZ poli’s bloedafname (Waalsprong, B82, Druten en Jonkerbosch) of via uw huisarts kunt verkrijgen. U dient bij voorkeur het ve

Veelgestelde vragen

Het antwoord op deze vraag vindt u op de pagina Zorgnota/rekening .

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met debiteuren administratie, telefoonnummer 024 – 365 5432 debiteurenadministratie@cwz.nl

Veelgestelde vragen

De resultaten van het onderzoek worden gebruikt om de zorg te optimaliseren en de service te verbeteren. Na afloop van elk kwartaal doen we op deze website verslag van de belangrijkste onderzoeken en

Veelgestelde vragen

De 9-cijferige DBC-zorgproduct (groep) codes of de 6-cijferige declaratiecode kunt u eenvoudig op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit terugzoeken.