Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

Voor sommige DBC-zorgproducten/behandeltrajecten geldt dat het dossier 12 maanden open moet blijven staan, voordat de factuur gestuurd kan worden. Dat is wettelijk verplicht. Vanaf 2015 blijft een DBC

Veelgestelde vragen

Neem daarvoor contact op met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat bepaalde behandelingen niet vanuit de basisverzekering vergoed worden, maar wel uit uw eventuele aanvullende verzekering.

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met debiteuren administratie, telefoonnummer 024 – 365 5432, emailadres debiteurenadministratie@cwz.nl

Veelgestelde vragen

Dan kunt u tijdelijk 'logeren' in een verzorgingshuis of particulier zorghotel. Dit heet een logeerarrangement. U kunt daar ook thuiszorg inschakelen. De verblijfskosten betaalt u zelf. Vraag bij uw z

Veelgestelde vragen

Het transferpunt zorg van CWZ regelt voor CWZ-patiënten de thuiszorg en de indicatie voor de zorg die ze nodig hebben.

Veelgestelde vragen

Uitleen hulpmiddelen: Er zijn allerlei voorzieningen en hulpmiddelen om het leven met een beperking makkelijker te maken. Voorbeelden zijn: rolstoel, scootmobiel, woningaanpassing, hulpmiddelen bij me

Veelgestelde vragen

U kunt terecht in CWZ, maar dit kan financiële gevolgen voor u hebben. Kijk op de site van Zorginstituut Nederland voor meer informatie over gemoedsbezwaren.

Veelgestelde vragen

Misschien staat het antwoord bij de informatie over ziektekosten en rekeningen . Stel uw vraag via een e-consult in patiëntportaal MijnCWZ aan het contactcentrum zorgkosten: Ga naar MijnCWZ en log in

Veelgestelde vragen

Of uw (klein)kind een bezoek op de IC wel of niet aankan, verschilt per situatie. Voor alle informatie hierover kijkt u op de pagina bezoek op de IC .

Veelgestelde vragen

Helaas kunnen wij alleen zorg regelen voor patiënten die in CWZ opgenomen zijn. U kunt zelf informeren bij de thuiszorg of zorgverzekering of uw partner ook in aanmerking komt.

Veelgestelde vragen

De afdeling intensive care heeft twee locaties B44. Vanaf de hoofdingang kunt u borden naar deze locaties volgen. Het algemene telefoonnummer van de intensive care is 024 365 75 60.

Veelgestelde vragen

Iedere dag op de intensive care kan anders lopen. Dit hangt af van onderzoeken en behandelingen. Bekijk het overzicht van de algemene dagindeling op de IC .

Veelgestelde vragen

Heeft u bij ons op de IC gelegen en heeft u vragen, opmerkingen of klachten: blijf er niet alleen mee rondlopen. Ook als u naderhand nog eens wilt zien hoe de IC er vanuit een ander perspectief uitzie

Veelgestelde vragen

Dat kan op verschillende manieren: Verander ze zelf op patiëntportaal MijnCWZ , onder ‘Mijn Gegevens’. Stuur een e-consult in MijnCWZ naar ‘Registratie patiëntgegevens’. Stuur een e-mail naar inschrij

Veelgestelde vragen

Uw medische gegevens kunt u opvragen door een brief te schrijven met daarin de volgende gegevens: Naam Adres Geboortedatum Patiëntennummer (als u deze weet) Het specialisme waarover u de gegevens wilt

Veelgestelde vragen

Zodra een patiënt als overleden is geregistreerd binnen CWZ sluit het patiëntportaal MijnCWZ automatisch. Het medisch beroepsgeheim van de hulpverlener geldt ook na het overlijden van de patiënt. Alle

Veelgestelde vragen

De mogelijkheden voor de partner om te overnachten zijn erg beperkt. In overleg met de familiezorgverpleegkundige en de afdeling kan er gekeken worden wat er op dat moment mogelijk is. Verblijft u op

Veelgestelde vragen

Bloedafname is verplicht op afspraak! Kijk bij bloedprikken hoe u een afspraak kunt maken.

Veelgestelde vragen

U heeft in principe het recht op inzage van gegevens die over u zijn vastgelegd. Online inzien van medische gegevens U kunt veel van uw medische gegevens tijdens en na uw behandeling gemakkelijk en sn

Veelgestelde vragen

Op de dag dat het onderzoek is aangevraagd, haalt u bij de de afdeling bloedafname in het hoofdgebouw van CWZ (B82) een speciale urinefles op. U gaat in deze fles 24 uur lang urine opvangen. De eerste