Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

Deze informatie kunt u vinden in de ‘mijn omgeving’ op de website van uw zorgverzekeraar. Kijk voor meer informatie op www.zorgwijzer.nl .

Veelgestelde vragen

Voldoende informatie is belangrijk bij een ingrijpende behandeling. Twijfelt u over het advies van uw arts, dan kunt u een tweede mening vragen bij een andere specialist. Dit kan bijvoorbeeld als u zi

Veelgestelde vragen

Wilt u een second opinion, bespreek dit dan met uw eigen arts. Ga altijd bij uw verzekeraar na of hij de second opinion vergoedt.

Veelgestelde vragen

U meldt zich een half uur vóór uw afspraaktijd bij de centrale inschrijfbalie. Hier laat u zich registreren. Bij de wijkklinieken CWZ Waalsprong en CWZ Druten kunt u zich 15 minuten voor uw afspraak m

Veelgestelde vragen

In CWZ kan een gastvrouw/heer u begeleiden naar de polikliniek, verpleegafdeling of onderzoeksafdeling. De vrijwilligers van Gastvrij zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur. Bij

Veelgestelde vragen

U kunt via dit aanvraagformulier uw radiologiebeelden aanvragen op cd. Bij vragen kunt u contact opnemen met een van de medewerkers van het radiologie-archief: 024 365 74 57. Opvragen via een brief U

Veelgestelde vragen

Ja dit mag. U moet er wel rekening mee houden dat niet elk ziekenhuis alle medische zorg aanbiedt. Sommige ziekenhuizen hebben zich gespecialiseerd. Uw huisarts kan u adviseren bij het maken van deze

Veelgestelde vragen

Klik hier als u donateur wilt worden van de Vrienden van CWZ.

Veelgestelde vragen

U kunt een gift doen via de stichting Vrienden van CWZ . Met de inkomsten van deze stichting realiseert CWZ extra voorzieningen voor patiënten zoals speelgoed voor de kinderafdeling of een sfeervolle

Veelgestelde vragen

Omdat er erg veel van dit soort verzoeken binnenkomen, is het voor ons lastig om hieraan tegemoet te komen. Onze medewerkers kunnen hier geen tijd voor vrijmaken. Hiervoor vragen we je begrip. Wel kun

Veelgestelde vragen

U kunt terecht in CWZ, maar dit kan financiële gevolgen voor u hebben. Kijk op de site van Zorginstituut Nederland voor meer informatie over gemoedsbezwaren.

Veelgestelde vragen

Voor meer informatie of overige vragen, kunt u contact opnemen met de Klantenservice , telefoonnummer 024 365 73 00 of stuur een e-mail naar onderzoek@cwz.nl .

Veelgestelde vragen

CWZ publiceert regelmatig resultaten van ervaringsonderzoeken op de website. Dat geldt niet voor alle onderzoeken. Hiervan worden de resultaten gebruikt om de zorg te verbeteren of indien nodig een ve

Veelgestelde vragen

We respecteren uw privacy; uw gegevens (zoals uw e-mailadres) worden uitsluitend gebruikt om u uit te nodigen voor een onderzoek. Uw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet vo

Veelgestelde vragen

Ja, Meer over uw privacy kunt u hier vinden in ons Privacy Statement .

Veelgestelde vragen

Neem contact op met uw zorgverzekeraar om af te stemmen of dit mogelijk is. U krijgt van uw verzekeraar formulieren die u moet invullen voordat een behandeling kan starten.

Veelgestelde vragen

Helaas kunnen wij alleen zorg regelen voor patiënten die in CWZ opgenomen zijn. U kunt zelf informeren bij de thuiszorg of zorgverzekering of uw partner ook in aanmerking komt.

Veelgestelde vragen

Hierover overlegt u met de afdelingsverpleegkundige. Er zijn verschillende mogelijkheden: uw familie kan u wegbrengen met auto u gaat per rolstoeltaxi (u zorgt zelf voor een rolstoel en taxi) een aant

Veelgestelde vragen

Misschien staat het antwoord bij de informatie over ziektekosten en rekeningen . Stel uw vraag via een e-consult in patiëntportaal MijnCWZ aan het contactcentrum zorgkosten: Ga naar MijnCWZ en log in

Veelgestelde vragen

Dankzij dit panel kunnen wij nieuwe initiatieven of verbetervoorstellen toetsen bij onze patiënten en door marktonderzoek behoeften van patiënten in kaart brengen. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit van