Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

In deze prijslijst ziet u wat u maximaal betaalt als CWZ geen contract heeft met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat we extra afspraken hebben gemaakt met uw zorgverzekeraar voor een lager tarief. Vr

Veelgestelde vragen

Neem daarvoor contact op met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat bepaalde behandelingen niet vanuit de basisverzekering vergoed worden, maar wel uit uw eventuele aanvullende verzekering.

Veelgestelde vragen

Als uw kind op de couveuse-afdeling is opgenomen kunt u als ouders 24 uur per dag bij uw kind zijn. Is uw kind op de kinderafdeling opgenomen, dan kan één ouder ’s nachts op de kamer van uw kind blijv

Veelgestelde vragen

Iedere dag op de intensive care kan anders lopen. Dit hangt af van onderzoeken en behandelingen. Bekijk het overzicht van de algemene dagindeling op de IC .

Veelgestelde vragen

De prijs van een medicijn kan per zorgverzekeraar, per zorgpolis en per apotheek verschillen. Dit ligt aan de afspraken die gemaakt zijn.

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met debiteuren administratie, telefoonnummer 024 – 365 5432 debiteurenadministratie@cwz.nl

Veelgestelde vragen

CWZ stuurt de factuur rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. Die verrekent dan eventueel het eigen risico met u. Bij onverzekerde zorg wordt de factuur verzonden naar de patiënt of naar de verzekeraar,

Veelgestelde vragen

Het ziekenhuis brengt voor dit verblijf kosten in rekening bij uw zorgverzekeraar. Deze worden volledig vergoed door de zorgverzekeraar. U betaalt wel het verplichte eigen risico. Wilt u hier meer ove

Veelgestelde vragen

Bij een restitutiepolis en zorg die buiten het basispakket valt, sturen we de factuur naar u. Afhankelijk van de zorgverzekering die u heeft, kunt u dit declareren bij uw zorgverzekeraar. U kunt hierv

Veelgestelde vragen

De 9-cijferige DBC-zorgproduct (groep) codes of de 6-cijferige declaratiecode kunt u eenvoudig op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit terugzoeken.

Veelgestelde vragen

Deelname aan een onderzoek is vrijwillig. Het wel of niet meedoen heeft geen enkele invloed op uw eventuele verdere behandeling. Uw behandelaar en uw zorgverzekeraar krijgen geen inzicht in uw persoon

Veelgestelde vragen

We nodigen een willekeurige groep van patiënten uit die onlangs in CWZ behandeld zijn voor deelname aan een onderzoek. Het is dus toevallig dat u bent gekozen. Deelname is vrijwillig en anoniem en hee

Veelgestelde vragen

Nee. Wilt u op een andere manier uw ervaring, vraag of opmerking delen met ons? Bekijk hier op welke manieren u dat kunt doen.

Veelgestelde vragen

Ja. Aan een onderzoek kunt u alleen deelnemen als u hiervoor een uitnodiging heeft gehad per e-mail.

Veelgestelde vragen

Ja, we verwerken alle resultaten van een onderzoek anoniem. In een onderzoek vragen wij u niet om persoonlijke gegevens die tot u herleidbaar zijn.

Veelgestelde vragen

Deelname aan een onderzoek is geheel vrijblijvend en niet verplicht. U hoeft de vragenlijst niet in te vullen.

Veelgestelde vragen

Voor meer informatie of overige vragen, kunt u contact opnemen met de Klantenservice , telefoonnummer 024 365 73 00 of stuur een e-mail naar onderzoek@cwz.nl .

Veelgestelde vragen

Meld je aan via het aanmeldformulier voor vrijwilligerswerk . Wij nemen dan contact met je op.

Veelgestelde vragen

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld genomen, kost het beantwoorden van de vragen zo’n 5 à 10 minuten.

Veelgestelde vragen

Dankzij dit panel kunnen wij nieuwe initiatieven of verbetervoorstellen toetsen bij onze patiënten en door marktonderzoek behoeften van patiënten in kaart brengen. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit van