Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

Momenteel zijn er geen pc’s beschikbaar.

Veelgestelde vragen

Op dit moment is er geen vergelijkingssite van tarieven die de verschillende aanbieders van farmaceutische zorg hanteren per prestatie. Wel bestaat er een onafhankelijke website die een indicatie geef

Veelgestelde vragen

Nee, nog niet.

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met debiteuren administratie, telefoonnummer 024 – 365 5432 debiteurenadministratie@cwz.nl

Veelgestelde vragen

Het tarief is een gemiddelde prijs die gebaseerd is op een gemiddeld profiel van de patiënt. Het kan zijn dat bepaalde onderdelen van een DBC niet gedaan zijn, omdat ze bij u niet nodig waren.

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met debiteuren administratie, telefoonnummer 024 – 365 5432, emailadres debiteurenadministratie@cwz.nl

Veelgestelde vragen

Ja dit mag. U moet er wel rekening mee houden dat niet elk ziekenhuis alle medische zorg aanbiedt. Sommige ziekenhuizen hebben zich gespecialiseerd. Uw huisarts kan u adviseren bij het maken van deze

Veelgestelde vragen

Deze informatie kunt u vinden in de ‘mijn omgeving’ op de website van uw zorgverzekeraar. Kijk voor meer informatie op www.dezorgnota.nl.

Veelgestelde vragen

U kunt informatie inwinnen over verloren of gevonden voorwerpen bij de receptie van de hoofdingang van het ziekenhuis. De receptie is iedere dag open van 7.00 tot 21.00 uur en telefonisch bereikbaar o

Veelgestelde vragen

U meldt zich een half uur vóór uw afspraaktijd bij de centrale inschrijfbalie. Hier laat u zich registreren. Bij de wijkklinieken CWZ Waalsprong en CWZ Druten kunt u zich 15 minuten voor uw afspraak m

Veelgestelde vragen

Op de dag dat het onderzoek is aangevraagd, haalt u bij de de afdeling bloedafname in het hoofdgebouw van CWZ (B82) een speciale urinefles op. U gaat in deze fles 24 uur lang urine opvangen. De eerste

Veelgestelde vragen

In deze prijslijst ziet u wat u maximaal betaalt als CWZ geen contract heeft met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat we extra afspraken hebben gemaakt met uw zorgverzekeraar voor een lager tarief. Vr

Veelgestelde vragen

Als u een klacht heeft, kunt u een aantal dingen doen. Hier leest u de verschillende mogelijkheden.

Veelgestelde vragen

Zodra een patiënt als overleden is geregistreerd binnen CWZ sluit het patiëntportaal MijnCWZ automatisch. Het medisch beroepsgeheim van de hulpverlener geldt ook na het overlijden van de patiënt. Alle

Veelgestelde vragen

Ja u kunt kiezen welke arts u wilt hebben. U kunt uw keuze aangeven bij het maken van de afspraak. Het kan zijn dat u langer moet wachten omdat het spreekuur van deze arts vol is.

Veelgestelde vragen

De website van de Rijksoverheid helpt u bij het vinden van een zorgpolis die past bij uw situatie.

Veelgestelde vragen

Voor informatie over onderzoek en een overzicht van de lopende studies op de IC kijkt u op de pagina Wetenschappelijk onderzoek .

Veelgestelde vragen

De mogelijkheden voor de partner om te overnachten zijn erg beperkt. In overleg met de familiezorgverpleegkundige en de afdeling kan er gekeken worden wat er op dat moment mogelijk is. Verblijft u op

Veelgestelde vragen

Als uw kind op de couveuse-afdeling is opgenomen kunt u als ouders 24 uur per dag bij uw kind zijn. Is uw kind op de kinderafdeling opgenomen, dan kan één ouder ’s nachts op de kamer van uw kind blijv

Veelgestelde vragen

Een overzicht van de bezoektijden van de verpleegafdelingen staan hier .