Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

CWZ is ook te vinden op Twitter @CWZNijmegen.

Veelgestelde vragen

CWZ heeft een eigen Facebookpagina .

Veelgestelde vragen

Voor sommige DBC-zorgproducten/behandeltrajecten geldt dat het dossier 12 maanden open moet blijven staan, voordat de factuur gestuurd kan worden. Dat is wettelijk verplicht. Vanaf 2015 blijft een DBC

Veelgestelde vragen

Neem daarvoor contact op met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat bepaalde behandelingen niet vanuit de basisverzekering vergoed worden, maar wel uit uw eventuele aanvullende verzekering.

Veelgestelde vragen

Het is niet exact aan te geven wat een behandeling gaat kosten, omdat we vooraf niet weten hoe een behandeltraject er uit gaat zien. We kunnen u ter controle wel een overzicht geven van de behandeling

Veelgestelde vragen

Bij een poliklinische afspraak bezoekt u de specialist op de betreffende polikliniek. Heeft u een afspraak voor een behandeling in dagopname, dan wordt u voor één dag opgenomen om een onderzoek of beh

Veelgestelde vragen

Een overzicht van de bezoektijden van de verpleegafdelingen staan hier .

Veelgestelde vragen

Hier kunt u ons digitale jaarverslag bekijken.

Veelgestelde vragen

Ja u kunt kiezen welke arts u wilt hebben. U kunt uw keuze aangeven bij het maken van de afspraak. Het kan zijn dat u langer moet wachten omdat het spreekuur van deze arts vol is.

Veelgestelde vragen

Het transferpunt zorg van CWZ regelt voor CWZ-patiënten de thuiszorg en de indicatie voor de zorg die ze nodig hebben.

Veelgestelde vragen

Als u een afspraak wilt maken met een specialist voor onderzoek of behandeling, heeft u altijd een verwijzing nodig van uw huisarts of behandelend specialist. Anders worden de kosten voor de geleverde

Veelgestelde vragen

Zodra een patiënt als overleden is geregistreerd binnen CWZ sluit het patiëntportaal MijnCWZ automatisch. Het medisch beroepsgeheim van de hulpverlener geldt ook na het overlijden van de patiënt. Alle

Veelgestelde vragen

Voor informatie over onderzoek en een overzicht van de lopende studies op de IC kijkt u op de pagina Wetenschappelijk onderzoek .

Veelgestelde vragen

In deze prijslijst ziet u wat u maximaal betaalt als CWZ geen contract heeft met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat we extra afspraken hebben gemaakt met uw zorgverzekeraar voor een lager tarief. Vr

Veelgestelde vragen

De resultaten van het onderzoek worden gebruikt om de zorg te optimaliseren en de service te verbeteren. Na afloop van elk kwartaal doen we op deze website verslag van de belangrijkste onderzoeken en

Veelgestelde vragen

U kunt uw vraag stellen door een mail te sturen naar onderzoek@cwz.nl . Wij proberen uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Nee, u kunt dit niet weigeren. De apotheker is verplicht dit gesprek met u te houden.

Veelgestelde vragen

Als de prestatie valt onder de basisverzekering, wordt deze vergoed. De kosten worden wel eerst verrekend met uw eigen risico. Voorkeursgeneesmiddelen vallen niet onder het eigen risico. Andere dienst

Veelgestelde vragen

Sommige zorgverzekeraars voeren het voorkeursbeleid: van veel medicijnen wordt alleen de goedkoopste variant vergoed. De apotheker is verplicht dit medicijn te geven, behalve als arts of apotheker het

Veelgestelde vragen

Als de apotheker een medicijn aflevert dat niet de voorkeur heeft van uw zorgverzekeraar, worden de kosten niet vergoed. Uitzondering daarop is als uw arts en apotheker het medisch niet verantwoord vi