Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

Bel op werkdagen naar P&O, tel: (024) 365 51 00 of stuur een mail naar werken@cwz.nl.

Veelgestelde vragen

Voor een overzicht van de wachttijden per specialisme klikt u hier .

Veelgestelde vragen

Een overzicht van de bezoektijden van de verpleegafdelingen staan hier .

Veelgestelde vragen

Misschien staat het antwoord bij de informatie over ziektekosten en rekeningen . Stel uw vraag via een e-consult in patiëntportaal MijnCWZ aan het contactcentrum zorgkosten: Ga naar MijnCWZ en log in

Veelgestelde vragen

Het is vooraf niet aan te geven hoe duur een urinekweek gaat worden. Dit is namelijk afhankelijk van het verloop van het onderzoek. Ook het soort verwekker dat de infectie veroorzaakt en de bijzonderh

Veelgestelde vragen

De afdeling intensive care heeft twee locaties B44. Vanaf de hoofdingang kunt u borden naar deze locaties volgen. Het algemene telefoonnummer van de intensive care is 024 365 75 60.

Veelgestelde vragen

Hierover overlegt u met de afdelingsverpleegkundige. Er zijn verschillende mogelijkheden: uw familie kan u wegbrengen met auto u gaat per rolstoeltaxi (u zorgt zelf voor een rolstoel en taxi) een aant

Veelgestelde vragen

Het verpleeghuis waar u op dat moment verblijft regelt de thuiszorg.

Veelgestelde vragen

Het transferpunt zorg van CWZ regelt voor CWZ-patiënten de thuiszorg en de indicatie voor de zorg die ze nodig hebben.

Veelgestelde vragen

Onderzoeken kunnen over verschillende onderwerpen gaan. Bijvoorbeeld over uw polibezoek, opname, de communicatie, de zorg door artsen en verpleegkundigen, nazorg en digitale middelen zoals apps.

Veelgestelde vragen

Dat verschilt per onderzoek. Dit wordt in de uitnodiging altijd verteld. Meestal duurt het invullen tussen de 5-15 minuten.

Veelgestelde vragen

Zodra een patiënt als overleden is geregistreerd binnen CWZ sluit het patiëntportaal MijnCWZ automatisch. Het medisch beroepsgeheim van de hulpverlener geldt ook na het overlijden van de patiënt. Alle

Veelgestelde vragen

Stages zijn een belangrijk onderdeel van veel opleidingen, en daar hecht CWZ waarde aan. Op deze manier krijg je een kijkje in de keuken en leer je écht wat het vak in de praktijk inhoudt. Lees meer o

Veelgestelde vragen

Het is niet exact aan te geven wat een behandeling gaat kosten, omdat we vooraf niet weten hoe een behandeltraject er uit gaat zien. We kunnen u ter controle wel een overzicht geven van de behandeling

Veelgestelde vragen

In deze prijslijst ziet u wat u maximaal betaalt als CWZ geen contract heeft met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat we extra afspraken hebben gemaakt met uw zorgverzekeraar voor een lager tarief. Vr

Veelgestelde vragen

Ja u kunt kiezen welke arts u wilt hebben. U kunt uw keuze aangeven bij het maken van de afspraak. Het kan zijn dat u langer moet wachten omdat het spreekuur van deze arts vol is.

Veelgestelde vragen

Het adres van de verschillende CWZ-locaties kunt u hier vinden.

Veelgestelde vragen

Neem daarvoor contact op met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat bepaalde behandelingen niet vanuit de basisverzekering vergoed worden, maar wel uit uw eventuele aanvullende verzekering.

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met debiteuren administratie, telefoonnummer 024 – 365 5432 debiteurenadministratie@cwz.nl

Veelgestelde vragen

CWZ stuurt de factuur rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. Die verrekent dan eventueel het eigen risico met u. Bij onverzekerde zorg wordt de factuur verzonden naar de patiënt of naar de verzekeraar,