Contact

Heeft u vragen of problemen met het gebruik van MijnCWZ?

Kijk bij de veelgestelde vragen. Mogelijk staat uw vraag hiertussen.

U kunt ook terecht bij de klantenservice:

  • e-mail: klantenservice@cwz.nl
  • telefonisch: 024 365 73 00 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 15.00 uur).

Vermeld daarbij:

  • wat het probleem is en wanneer het zich voordeed?
  • voeg in de mail een schermafbeelding of tekst van de foutmelding toe.

Heeft u medische vragen?

De klantenservice mag deze helaas niet in behandeling nemen. Neem telefonisch contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. 

DigiD

  • Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord van DigiD vergeten? Of is uw DigiD verlopen? Meer hierover leest u op de DigiD website.
  • Heeft u wel een goed werkend DigiD, maar krijgt u toch geen toegang tot MijnCWZ? Dan is uw BSN-nummer niet gecontroleerd aan de hand van uw paspoort of ID-bewijs. U kunt uw ID-bewijs bij een volgend bezoek aan het ziekenhuis laten controleren bij de administratiebalie, bij de hoofdingang van CWZ.