Contact

Heeft u vragen of problemen met het gebruik van MijnCWZ?

Bekijk de veelgestelde vragen. Mogelijk staat uw vraag hiertussen.

U kunt ook terecht bij de klantenservice:

  • e-mail: klantenservice@cwz.nl
  • telefoon: 024 365 73 00
  • Van maandag 9 augustus t/m vrijdag 20 augustus is de klantenservice bereikbaar op de volgende tijden:

  • maandag tot en met donderdag van 9.00 – 13.00 uur
  • vrijdag van 9.00 – 17.00 uur

Vermeld daarbij:

  • wat het probleem is en wanneer het zich voordeed?
  • voeg in de mail een schermafbeelding of tekst van de foutmelding toe.

Heeft u medische vragen?

De klantenservice mag deze helaas niet in behandeling nemen. Neem contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. 

DigiD

  • Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord van DigiD vergeten? Of is uw DigiD verlopen? Meer hierover leest u op de DigiD website.
  • Heeft u wel een goed werkend DigiD, maar krijgt u toch geen toegang tot MijnCWZ? Dan is uw BSN-nummer niet gecontroleerd aan de hand van uw paspoort of ID-bewijs. U kunt uw ID-bewijs bij een volgend bezoek aan het ziekenhuis laten controleren bij de registratiebalie, bij de hoofdingang van CWZ.