Contact

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op met de Klantenservice als u vragen heeft over MijnCWZ.

Bekijk de veelgestelde vragen. Mogelijk staat uw vraag hiertussen.

Klantenservice

Voor vragen over en  problemen met het gebruik van MijnCWZ helpt de Klantenservice u graag!

  • e-mail: klantenservice@cwz.nl
  • telefoon: 024 365 73 00 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 13.00 uur)

Vermeld daarbij:

  • wat het probleem is en wanneer het zich voordeed
  • voeg in de mail een schermafbeelding of tekst van de foutmelding toe.

Heeft u medische vragen?

De klantenservice mag medische vragen niet in behandeling nemen. Neem bij medische vragen contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Of stel uw vraag aan uw zorgverlener bij uw volgende afspraak.

DigiD

  • Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord van DigiD vergeten? Of is uw DigiD verlopen? Meer hierover leest u op de DigiD website.
  • Heeft u vragen over DigiD machtigen? Of werkt het inloggen via een machtiging voor DigiD niet? Kijk dan op https://machtigen.digid.nl/
  • Voor meer informatie gaat u naar onze pagina over hulp bij inloggen met DigiD.
  • Heeft u een goed werkend DigiD, maar krijgt u toch geen toegang tot MijnCWZ? Dan is waarschijnlijk uw BSN-nummer niet gecontroleerd aan de hand van uw paspoort of ID-bewijs. Krijgt u bij inloggen de melding:  'U bent niet bekend bij dit ziekenhuis'? Dan heeft deze controle niet plaatsgevonden. Neem dan bij uw volgende bezoek aan CWZ uw paspoort of ID-bewijs mee. Meld u zich dan eerst bij de registratiebalie bij de hoofdingang van CWZ om uw BSN-nummer te laten controleren en vastleggen.