Contact
Heeft u vragen of problemen met het gebruik van MijnCWZ?
Bekijk de veelgestelde vragen. Mogelijk staat uw vraag hiertussen.
U kunt ook terecht bij de klantenservice:
- e-mail: klantenservice@cwz.nl
- telefoon: 024 365 73 00 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).
Vermeld daarbij:
- wat het probleem is en wanneer het zich voordeed?
- voeg in de mail een schermafbeelding of tekst van de foutmelding toe.
Heeft u medische vragen?
De klantenservice mag deze helaas niet in behandeling nemen. Neem contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent.
DigiD
- Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord van DigiD vergeten? Of is uw DigiD verlopen? Meer hierover leest u op de DigiD website.
- Heeft u wel een goed werkend DigiD, maar krijgt u toch geen toegang tot MijnCWZ? Dan is uw BSN-nummer niet gecontroleerd aan de hand van uw paspoort of ID-bewijs. U kunt uw ID-bewijs bij een volgend bezoek aan het ziekenhuis laten controleren bij de registratiebalie, bij de hoofdingang van CWZ.