Klantenservice

Bij de klantenservice van CWZ kunt u terecht met vragen, opmerkingen, complimenten en klachten.

Algemene telefoonnummers

Wilt u een afspraak maken, wijzigen of annuleren? Of heeft u een medische vraag? Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Of bel naar het algemene telefoonnummer:

  • CWZ Hoofdgebouw 024 - 365 76 57
  • CWZ Waalsprong 024 - 365 70 80
  • CWZ Druten 024 - 365 75 90

Bereikbaarheid klantenservice

U kunt contact opnemen via:

  • De contactformulieren hieronder.
  • Telefoon: 024 365 73 00 (op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur).
  • Post: antwoordnummer 90, 6500 WC Nijmegen.

Wat kan de klantenservice voor u betekenen?

  • We luisteren naar u. 
  • We helpen een oplossing te vinden. 
  • We regelen een gesprek tussen u en degene over wie de vraag of klacht gaat. 
  • We geven informatie en advies.
  • We bieden antwoord op veelgestelde vragen op de website.
  • We bieden contactformulieren voor een adreswijziging, klacht, tip, vraag en meer.
  • We schakelen zo nodig een klachtenfunctionaris in. Zij geeft u informatie, advies, doet onderzoek en kan voor u bemiddelen bij een klacht.