CWZ vernieuwt patiëntdossier én patiëntportaal

28 mei 2021

Dit heeft verschillende gevolgen voor het gebruik van MijnCWZ en uw afspraak in CWZ.

Inloggen in MijnCWZ tijdelijk niet mogelijk op 17 en 18 juni | CWZ Nijmegen

Inloggen in MijnCWZ tijdelijk niet mogelijk op 17 en 18 juni | CWZ Nijmegen

CWZ gaat vanaf vrijdag 18 juni werken met een nieuwere versie van het elektronisch patiëntdossier HiX. Tegelijk vernieuwen we patiëntportaal MijnCWZ. Dit heeft verschillende gevolgen.

MijnCWZ

Patiënten kunnen van donderdag 17 juni vanaf 21:00 uur tot vrijdag 18 juni om 12:00 uur niet inloggen in MijnCWZ. U kunt dan tijdelijk geen gegevens bijwerken, vragenlijsten invullen of uitslagen inzien in het patiëntportaal. Daarna is dit weer mogelijk. U werkt dan direct in de nieuwe versie. Op de startpagina staan de belangrijkste veranderingen overzichtelijk voor u weergegeven.

Corona vragenlijst

Heeft u op vrijdag 18 juni een afspraak in CWZ? Houd er rekening mee dat u uw afspraak voor 12:00 uur dan niet digitaal kunt voorbereiden in het portaal. Bent u vergeten de digitale corona vragenlijst in te vullen voor uw bezoek aan het ziekenhuis? Vul de vragenlijst dan alsnog in. Print of maak een foto van de uitkomst met het poppetje en de kleur van de toegangskaart en neem deze mee naar CWZ. Zorg ervoor dat de datum en de tijd van invullen zichtbaar zijn, aangezien de uitslag van de vragenlijst 24 uur geldig is.

Melden bij balie

In CWZ kunt zich voor uw afspraak aanmelden bij één van de meldbalies in het ziekenhuis. De digitale meldzuilen zijn tot 12:00 uur buiten gebruik. Afspraken kunnen wat langer duren dan gebruikelijk door het wennen aan de nieuwe versie van het systeem. Bedankt voor uw begrip.

Meer informatie

Heeft u vragen over uw afspraak in CWZ? Bel dan met de polikliniek waar u onder behandeling bent.