Nieuwe website CWZ live!

30 juni 2015

Vanaf vandaag heeft de website van CWZ een nieuw jasje. En dat niet alleen; de website is totaal vernieuwd en anders ingericht. Vanuit de optiek van de website bezoeker. Wie de website bezoekt komt nu sneller bij de gezochte informatie. 

De website is vernieuwend op drie onderdelen:

  • De uitstraling is fris, modern en overzichtelijk. Met veel aandacht voor beeldmateriaal: foto’s en filmpjes.
  • De inrichting is gebaseerd op zoekgedrag op de bestaande website van CWZ, onderzoek naar klikgedrag en interviews met testpersonen. Pagina’s die mensen het vaakst bezoeken zijn snel en gemakkelijk te vinden.
  • De inhoud is geclusterd voor drie belangrijke online groepen: patiënten, bezoekers en zorgpartners.

Belangrijkste onderdeel op de site voor patiënten is de informatie die is geclusterd rond aandoeningen. Voor elke aandoening ziet u direct (mogelijke) bijbehorende onderzoeken en behandelingen. Ook is snel duidelijk welke artsen en andere zorgverleners u bij die behandeling tegenkomt, op welke poli’s u moet zijn en welke afdelingen bij de behandeling zijn betrokken. 

Bezoeker

Wanneer u een naaste wilt bezoeken in CWZ vindt u snel de informatie die u zoekt over bezoektijden, voorzieningen en de cadeaushop. De succesvolle ‘send-a-card’-module is gehandhaafd. Deze bevat kaarten van foto’s die zijn gemaakt door onze eigen medewerkers.

Zorgpartners

Communicatie met zorgpartners is belangrijk voor CWZ. Hiervoor is een apart deel van de site ingericht. Huisartsen en andere verwijzers vinden hier onder meer informatie over verwijzingen en aanvragen van diagnostiek en aanvragen van materialen.

Wat feiten op een rij:

En het belangrijkste is dat al deze informatie op een logische manier aan elkaar verbonden is door hyperlinks en koppelingen. Maar liefst 1650 webpagina’s zijn achter de schermen gekoppeld aan andere relevante webpagina’s.

Benieuwd naar uw mening

Wij horen heel graag uw mening over onze nieuwe website. Vult u voor ons de enquête in? Dan gaan wij kijken of we u nog beter van dienst kunnen zijn. Alvast bedankt!