Hoe kunt u een klacht indienen?
Wij hopen dat uw bezoek aan CWZ naar tevredenheid is verlopen. Bent u ergens niet tevreden over? Bespreek dit dan bij voorkeur direct met de betreffende zorgverlener of de leidinggevende van de afdeling waar u onder behandeling bent.
Klachtenbemiddeling
Komt u er met de medewerkers niet uit of vindt u het prettiger om uw onvrede met een ander te bespreken? Dan staan de klantenservice en onze klachtenfunctionarissen, Jacqueline Lambert en Petra van Hemel, voor u klaar. U kunt hen bereiken via de klantenservice. Zij geven u informatie, advies, doen onderzoek en kunnen voor u bemiddelen.
Klachtenformulieren
- Wilt u direct een klacht indienen? Dat kan via dit klachtenformulier.
- Voor een klacht over bloedafname of een priklocatie kunt u terecht bij Dicoon. Ga naar het klachtenformulier van Dicoon. Of mail naar klachten@. dicoon.nl
- Heeft u een klacht over een factuur? Vul dan het klachtenformulier over een factuur in.