Patiëntportaal CWZ vernieuwd!

18 juni 2021

CWZ is vandaag overgestapt op een nieuwere versie van het patiëntportaal (MijnCWZ). Deze versie biedt meer mogelijkheden voor patiënten en zorgverleners. Lees hier wat dit in de praktijk betekent aan veranderingen en voordelen. 

Nieuw jasje MijnCWZ

Patiëntportaal MijnCWZ is vernieuwd: het ziet er eigentijdser uit en is voorzien van een handig uitklapmenu. Patiënten van CWZ kunnen sinds 12:00 uur weer zoals gebruikelijk op MijnCWZ inloggen met hun DigiD. Iedere minuut doen dit maar liefst 5 tot 10 mensen. Eenmaal ingelogd zien patiënten op de startpagina van het portaal meteen wat er nieuw of veranderd is in hun dossier. Ook is nu een beter en duidelijker overzicht te zien van hun afspraken in het ziekenhuis. 

Meer mogelijkheden

Daarnaast biedt MijnCWZ nu meer mogelijkheden voor (inter)actie. Zo kun je als patiënt nu bijvoorbeeld grafieken bij lab uitslagen bekijken. Meldingen over bijvoorbeeld nieuwe folders of vragenlijsten die zijn klaargezet en die patiënten kunnen lezen of invullen, staan ook overzichtelijk op de startpagina. Deze veranderingen zijn gebaseerd op de ervaringen en wensen van patiënten en voor invoering getoetst via een onderzoek onder patiënten van CWZ. 

Meer informatie

Op de website is een korte rondleiding te vinden door de veranderingen in het patiëntportaal. In het portaal zelf is op de startpagina een overzicht te vinden van wat er nieuw en/of anders is dan eerst. Patiënten kunnen bij dringende vragen over of problemen met de nieuwe versie van MijnCWZ contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@verwijder-dit.cwz.nl of 024 – 365 7300.