Vragenlijsten invullen PROMs

Het resultaat van uw behandeling

In de zorg is het belangrijk om de resultaten van een behandeling te meten. Zo krijgen we meer inzicht in de kwaliteit van zorg, en kunnen we die zorg verbeteren. Het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis (CWZ) meet de behandelresultaten aan de hand van PROMs (patiënt-gerapporteerde uitkomstindicatoren). Met de digitale vragenlijsten van PROMs brengen we de voor u belangrijke uitkomsten van een behandeling in kaart. Zoals het functioneren in het dagelijks leven en de ervaren kwaliteit van leven.

Hoe vaak en wanneer?

In afstemming met uw zorgverlener vragen wij u om (steeds dezelfde) vragenlijst in te vullen vóór en na de behandeling. Dat gebeurt op verschillende momenten. De eerste vragenlijst ontvangt u voor de start van uw behandeling. Tijdens en na uw behandeling ontvangt u meerdere vragenlijsten.

Vertrouwelijk

Wij gaan vertrouwelijk om met uw antwoorden op de vragen. Alleen uw behandelteam kan de antwoorden zien. Als wij uw antwoorden gebruiken voor wetenschappelijk onderzoek, dan gebeurt dit altijd anoniem. Als u niet wilt of kunt meedoen aan de vragenlijsten, kunt u dat aan uw zorgverlener laten weten.

Uitnodiging via e-mail

De zorgverlener vraagt of u mee wilt werken aan de PROMs. Wilt u hieraan meewerken, dan krijgt u de vragenlijst via de e-mail toegestuurd.

Privacy beleid

Het invullen van de vragenlijsten voldoet aan ons privacy beleid.

Folder

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een vragenlijst invullen?

U ontvangt een e-mail van CWZ. In de e-mail staat een link. Die link gaat naar het systeem met de naam QuestManager. U kunt deze website vertrouwen. Daarna ontvangt u een SMS code op uw mobiele telefoon.

Kan ik een vragenlijst tussendoor opslaan en later weer inloggen?

Ja dat kan. Al uw antwoorden worden automatisch opgeslagen. Als u de link in uw e-mail weer opent, kunt u gewoon verder gaan met de vragenlijst.

Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig?

U hebt geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Als u een tijdje niets invult, wordt de verbinding met de vragenlijst automatisch verbroken. U kunt opnieuw inloggen via de link in uw e-mail.

Ik heb de vragenlijst niet of niet helemaal ingevuld. Gaat mijn afspraak in het ziekenhuis door?

De afspraak gaat natuurlijk gewoon door. Wel willen we graag weten waarom het niet is gelukt om de vragenlijst in te vullen. Neemt u in dat geval contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Uw ervaring gebruiken we om de vragenlijsten verder te verbeteren.

Krijg ik nog meer vragenlijsten die ik moet invullen?

Het kan zijn dat u meer vragenlijsten krijgt.

Waar vind ik mijn ingevulde resultaten?

Als u bent ingelogd in de vragenlijst omgeving van Questmanager kunt u deze knop gebruiken om uw ingevulde resultaten in te zien.