Klachten

Onze medewerkers doen hun best om optimale zorg te verlenen. Toch kan het gebeuren dat u onze zorg niet als goed hebt ervaren en dus niet tevreden bent. Wij vinden het prettig als u ons dit laat weten, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wij hopen dat uw bezoek aan CWZ naar tevredenheid is verlopen. Bent u ergens niet tevreden over? Bespreek dit dan bij voorkeur direct met de betreffende zorgverlener of de leidinggevende van de afdeling waar u onder behandeling bent.

Klachtenbemiddeling

Komt u er met de medewerkers niet uit of vindt u het prettiger om uw onvrede met een ander te bespreken? Dan staan de klantenservice en onze klachtenfunctionarissen, Jacqueline Lambert en Petra van Hemel, voor u klaar. U kunt hen bereiken via de klantenservice. Zij geven u informatie, advies, doen onderzoek en kunnen voor u bemiddelen.

Wilt u direct een klacht indienen?
Dat kan via dit klachtenformulier (opent in nieuwe pagina).

Heeft u een klacht over een factuur?
Vul dan dit formulier klacht over een factuur in.