Alles naar wens?

Wij vinden het belangrijk te horen wat u van CWZ vindt. Zo kunnen we onze zorg en dienstverlening nog beter maken. CWZ doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Complimenten zijn altijd welkom. Maar het kan ook gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling of service. We horen dit graag, zodat we er iets aan kunnen doen.

U kunt op verschillende manieren uw opmerking, compliment, vraag of klacht aan ons doorgeven. U bepaalt zelf op welke manier.

  • Bespreek het met de afdeling of persoon waar u mee te maken heeft gehad. Dat werkt het allerbeste en ze kunnen er dan meteen mee aan de slag. 
  • Neem contact op met de klantenservice
  • Vul een contactformulier in. 
  • Geef uw mening op Zorgkaart Nederland.
  • Meld u zichzelf aan voor het Patiëntenpanel.
  • Geef uw mening over onze website.

Daarnaast kunt u als patiënt van CWZ benaderd worden om deel te nemen aan onderzoek, via interviews, groepsgesprekken of vragenlijsten. U kunt hier vrijwillig en vrijblijvend aan deelnemen.

Thuis in CWZ

Mevrouw Hilgers is al heel wat jaren bekend met CWZ. Lees over haar ervaringen en die van andere patiënten. 
U kunt ook zelf een verhaal insturen.

Diabetespatiënt | CWZ Nijmegen